👉 Zodra u het contract van uw werknemer op uw platform hebt opgesteld, heeft u de mogelijkheid om automatisch de juridische documenten die aan dit contract zijn gekoppeld te genereren. Of het nu gaat om de arbeidsovereenkomst zelf, een addundum, een bijlage, of een arbeidsreglement, u kunt alle gewenste documenten toevoegen op basis van de vooraf ingevoerde templates in uw instellingen.
📢 Voordat u uw documenten aanmaakt, vergeet niet uw aanbod om te zetten in een contract door op "Configureer het contract" in "Aanbiedingen" te klikken :
Stap 1 : Selecteer het contract
Twee mogelijkheden :
a) Start vanuit "documenten " → klik op "nieuwe documenten"
Zoek de betreffende werknemer en klik op zijn contract 👇
b) U kunt ook starten vanuit Team → overzicht → selecteer de betreffende werknemer.
Klik vervolgens op “zie pakket” en “nieuwe documenten maken”.
Stap 2 : Verzamel de gegevens van de werknemer
Als de gegevens van de werknemer nog niet in Offr zijn opgeslagen, moet u de persoonlijke gegevens van de werknemer invullen die nodig zijn voor het opstellen van de documenten.
U kunt het volgende doen :
de gegevnes van de werknemer zelf invullen en vervolgens op "Documenten direct aanmaken" klikken;
een unieke link naar de werknemer sturen zodat hij zelf zijn gegevens via een formulier kan invullen. Zodra hij het formulier heeft ingevuld, ontvangt u een notificatie via e-mail.
Stap 3 : Maak uw documenten aan
Documenten selecteren
Nadat de persoonlijke gegevens van de werknemer verzameld zijn, selecteer de documenten die u wilt aanmaken door op "documenten toevoegen" te klikken.
Documenten bewerken
Kies het document dat u wilt bewerken 👇
Overzicht
Dit stap stelt u in staat om het definitieve document te bekijken, dat automatisch is ingevuld met de gegevens van het bedrijf, de werknemer en zijn salarispakket.
U kunt het document nog steeds aanpassen als u specifieke elementen voor deze werknemer wilt toevoegen.
Vegeet niet om op
te klikken om eventuele wijzigingen te bewaren.
Handtekeningen
De handtekening van de werknemer al dan niet activeren
De ondertekenaar(s) instellen
Bepaal de aard van uw elektronische handtekeningen: u heeft de keuze tussen een ItsMe-handtekening of een niet-gecertificeerde elektronische handtekening
Als alles correct is ingesteld, klik dan op 
U hebt altijd de mogelijkheid om terug te gaan door te klikken op 
Stap 4 : Verstuur uw documenten voor ondertekening
Wanneer alle documenten als gereed zijn gemarkeerd, start dan het ondertekeningsproces of download de documenten als PDF.
💥 U hebt de mogelijkheid om het ondertekeningsproces te annuleren door te klikken op "Verzending annuleren"
















